Σεμινάριο Γραμματειακής Υποστήριξης-Υπάλληλος γραφείου Λαγκαδάς


Σεμινάριο Γραμματειακής Υποστήριξης – Υπάλληλος γραφείου


Περιγραφή:

Ο/Η Γραµµατέας είναι ένας/µια επαγγελματίας. Συνεπώς ως επαγγελματίας θα πρέπει να αντιμετωπίζει την εργασία του/της  µε σοβαρότητα, µε συνέπεια, µε αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα. Θα πρέπει να γνωρίζει ότι πρόκειται να ασχοληθεί µε ένα επάγγελµα ενδιαφέρον, µε αυξημένες απαιτήσεις και πολλά επίπεδα δραστηριοποίησης.



Ο/H Γραμματέας σε μία επιχείρηση ή οργανισμό:


Είναι άτομο ικανό να διαχειρίζεται ανθρώπους και καταστάσεις, όπως ένα «πολυεργαλείο»

Είναι η «πρώτη εικόνα» της επιχείρησης στο πελάτη

Η εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης και η σωστή επικοινωνία με τους πελάτες εξαρτώνται κατά πολύ από τις ικανότητές του/ της




Απαραίτητα προσόντα


Καλή γνώση ελληνικής γλώσσας (ορθογραφία, γραμματική, σύνταξη)

Καλή γνώση Η/Υ

Καλή γνώση ξένων γλωσσών

Γενικές εμπορικές γνώσεις

Στοιχειώδεις γνώσεις λογιστικής

Γνώσεις σύγχρονου μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων

Γνώση βασικών κανόνων ταξινόμησης / αρχειοθέτησης


Το Σεμινάριο απευθύνεται:

Σε άτομα με μικρή εργασιακή εμπειρία, αποφοίτους ΙΕΚ και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οποιασδήποτε ειδικότητας,  που θέλουν να αποκτήσουν εκείνες τις δεξιότητες θεωρητικές και πρακτικές που θα τους βοηθήσουν να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας σε οποιαδήποτε εταιρία, μικρή μεγάλη ή σε οποιοδήποτε οργανισμό. Επίσης είναι κατάλληλο και σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων διότι θα τους βοηθήσει να οργανώσουν καλύτερα την επιχείρηση τους και την επικοινωνία τους με τους πελάτες.

Ύλη Σεμιναρίου


Ενότητα 1 – Θεωρητικές δεξιότητες (6 ώρες)


  • Επικοινωνιακές δεξιότητες - Διαχείριση επαφών εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος επιχείρησης
  • Τηλεφωνικές κλήσεις
  • Οργάνωση και Διαχείριση Χρόνου
  • Αρχειοθέτηση ηλεκτρονικού & φυσικού αρχείου
  • Σωστή σύνταξη  εγγράφων
  • Ηλεκτρονική αλληλογραφία
  • Συναντήσεις εργασίας (meetings)
  • Τρόποι διαχείρισης δυσαρεστημένω πελατών



Ενότητα 2 – Ψηφιακές δεξιότητες  (6 ώρες)


  • Ηλεκτρονική αλληλογραφία και Επαφές
  • Χρήση του Google Drive  και οι εφαρμογές του
  • Συμπίεση – Αποσυμπίεση και αποστολή μέσω διαδικτύου μεγάλου μεγέθους αρχείων
  • Αλλαγή pdf αρχείων σε επεξεργάσιμη μορφή
  • Ετικέτες αλληλογραφίας και συγχώνευση αλληλογραφίας
  • Βασικές γνώσεις Office



Ενότητα 3 (24 ώρες)

  • Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης



Ενότητα 4 –  Εμπορική Διαχείριση (8 ώρες)


  • Κώδικας Φορολογικής  Απεικόνισης Στοιχείων (ΚΦΑΣ)
  • Πωλήσεις – Αγορές
  • Εισπράξεις – Πληρωμές –Αξιόγραφα
  • Πελάτες – Προμηθευτές
  • Αποθήκη



Ενότητα 5 –  Παρουσίαση Επιχείρησης στο Διαδίκτυο (6 ώρες)


  • Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας
  • Διαχείριση Social Media


Διάρκεια: 2,5 μήνες


Κόστος μαθημάτων: 180€


Το τμήμα οδηγεί στην απόκτηση πιστοποίησης από τον αναγνωρισμένο Βρετανικό φορέα πιστοποίησης  NOCN ο οποίος δραστηριοποιείται παγκοσμίως.

Κόστος πιστοποιητικού: 100€



Οφέλη για τον εκπαιδευόμενο:

  • Ο υποψήφιος αποκτά πολύτιμες πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις ( hard & soft skills )
  • Αποκτά ισχυρό πιστοποιητικό απο αναγνωρισμένους φορείς και όχι μια απλή βεβαίωση 
  • Ενισχύει το βογραφικό του και διαφοροποιείται απο τον ανταγωνισμό στην αγορά εργασίας

Δηλώστε Συμμετοχή

Τηλ. Επικοινωνίας: 23940 25472