Σεμινάριο Γραμματειακής Υποστήριξης-Υπάλληλος γραφείου Λαγκαδάς


Σεμινάριο Γραμματειακής Υποστήριξης – Υπάλληλος γραφείου

Περιγραφή

Η θέση της γραμματείας είναι µια  θέση με πολλές απαιτήσεις και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται µε σοβαρότητα,  συνέπεια, αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα. Το συγκεκριμένο επάγγελµα είναι πολύ ενδιαφέρον και έχει πολλά επίπεδα δραστηριοποίησης αλλά ταυτόχρονα και αυξημένες απαιτήσεις.



Η θέση της Γραμματείας


Απαιτεί ένα άτομο ικανό να διαχειρίζεται ανθρώπους και καταστάσεις.

Διαμορφώνει την «πρώτη εικόνα» της επιχείρησης στον πελάτη.

Καθορίζει την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης και τη σωστή επικοινωνία με τους πελάτες.



Απαιτούμενα προσόντα για τη θέση της Γραμματείας


Επικοινωνιακές δεξιότητες (Soft Skills)

Γνώση Εμπορικής Διαχείρισης (ERP προγράμματα)

Γνώσεις ψηφιακού μάρκετινγκ επιχειρήσεων

Καλή γνώση Η/Υ (Ψηφιακές δεξιότητες)

Τυφλό Σύστημα Πληκτρολόγησης

Καλή Γνώση ξένων γλωσσών

Το Σεμινάριο απευθύνεται

Σε άτομα με μικρή εργασιακή εμπειρία, αποφοίτους Λυκείου, ΙΕΚ και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οποιασδήποτε ειδικότητας,  που θέλουν να αποκτήσουν εκείνες τις θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες, που θα τους βοηθήσουν να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας σε οποιαδήποτε εταιρία, μικρή ή μεγάλη και σε οποιοδήποτε οργανισμό.


Επίσης είναι κατάλληλο και για επαγγελματίες  διότι θα τους βοηθήσει να οργανώσουν καλύτερα την επιχείρηση τους και να αναβαθμίσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες.


Ύλη Σεμιναρίου


Ενότητα 1 – Θεωρητικές δεξιότητες (6 ώρες)


Επικοινωνιακές δεξιότητες - Διαχείριση επαφών εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος επιχείρησης

Τηλεφωνικές κλήσεις

Οργάνωση και Διαχείριση Χρόνου

Αρχειοθέτηση ηλεκτρονικού & φυσικού αρχείου

Σωστή σύνταξη  εγγράφων

Ηλεκτρονική αλληλογραφία

Συναντήσεις εργασίας (meetings)

Τρόποι διαχείρισης δυσαρεστημένω πελατών



Ενότητα 2 – Ψηφιακές δεξιότητες  (6 ώρες)


Ηλεκτρονική αλληλογραφία και Επαφές

Χρήση του Google Drive  και οι εφαρμογές του

Συμπίεση – Αποσυμπίεση και αποστολή μέσω διαδικτύου μεγάλου μεγέθους αρχείων

Αλλαγή pdf αρχείων σε επεξεργάσιμη μορφή

Ετικέτες αλληλογραφίας και συγχώνευση αλληλογραφίας

Βασικές γνώσεις Office


Ενότητα 3 (24 ώρες)

Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης


Ενότητα 4 –  Εμπορική Διαχείριση (8 ώρες)


Κώδικας Φορολογικής  Απεικόνισης Στοιχείων (ΚΦΑΣ)

Πωλήσεις – Αγορές

Εισπράξεις – Πληρωμές –Αξιόγραφα

Πελάτες – Προμηθευτές

Αποθήκη


Ενότητα 5 –  Παρουσίαση Επιχείρησης στο Διαδίκτυο (6 ώρες)


Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας

Διαχείριση Social Media


Διάρκεια: 2,5 μήνες


Κόστος μαθημάτων: 180€


Το πρόγραμμα οδηγεί στην απόκτηση πιστοποίησης από τον έγκριτο Βρετανικό φορέα πιστοποίησης NOCN ο οποίος δραστηριοποιείται παγκοσμίως.


Κόστος πιστοποιητικού: 100€



Οφέλη για τον εκπαιδευόμενο:

  • Αποκτά πολύτιμες πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις ( hard & soft skills )
  • Αποκτά πιστοποιήση απο διεθνείς φορείς και όχι μια απλή βεβαίωση παρακολούθησης
  • Ενισχύει το βιογραφικό του και διαφοροποιείται απο τον ανταγωνισμό στην αγορά εργασίας

Ενδιαφέρομαι για περισσότερες Πληροφορίες

Τηλ. Επικοινωνίας: 23940 25472