ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ;

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ;

Συχνά αναρωτιόμαστε τι πρέπει να κάνουμε, τι καινούριο πρέπει να μάθουμε για να βρούμε δουλειά, ειδικά αν τώρα τελειώσαμε τις σπουδές μας ή αν έχουμε να εργαστούμε πολύ καιρό.



Ακόμη και αυτοί που εργάζονται και θέλουν να εξελιχθούν ή να αλλάξουν επαγγελματικό κλάδο αναρωτιούνται το ίδιο πράγμα.



Τι είναι αυτό που πρέπει να έχουμε για να μας επιλέξουν από έναν μεγάλο αριθμό συνυποψήφιων για μια πρόσληψη, για μια προαγωγή, για μια εσωτερική μετακίνηση κ.ο.κ



Η απάντηση φαίνεται αρχικά δύσκολη, καθώς στις μέρες μας υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός εργατικού δυναμικού που κατέχει πτυχία, ξένες γλώσσες κλπ. και εκ των πραγμάτων ο ανταγωνισμός είναι υψηλός.



Ωστόσο αυτό που διαφοροποιεί τον κατάλληλο υποψήφιο για δουλειά από τον οποιονδήποτε άλλο δεν είναι τόσο το πτυχίο του, ούτε η γνώση μια ξένης γλώσσας.



Σχεδόν όλοι έχουν σπουδάσει κάτι και όλοι μιλούν τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα συνήθως την Αγγλική.



Για να ξεχωρίσει λοιπόν κάποιος στη αγορά εργασίας χρειάζεται πέρα από τα πολλά και εξειδικευμένα τυπικά προσόντα (πτυχία, διπλώματα, αποδεικτικά γνώσης & χρήσης Η/Υ, γλωσσομάθειας, κτλ) τα οποία αποκαλούνται «hard skills», και τα  λεγόμενα «soft skills».



Τα «soft skills» έχουν να κάνουν με δεξιότητες και συμπεριφορές που σχετίζονται με τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με τους συναδέλφους μας, με τους προϊσταμένους μας, με τους συνεργάτες μας σε θέματα όπως η επικοινωνία, η συνεργασία, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, το ομαδικό πνεύμα, η διαχείριση του χρόνου, οι ικανότητες διαχείρισης κρίσεων, κτλ.





Για την απόκτηση περισσότερων τυπικών προσόντων, των hard skills, είναι γνωστό τι πρέπει να κάνει κάποιος (εκπαίδευση, μαθήματα, σεμινάρια) ενώ για την ανάπτυξη και καλλιέργεια των «soft skills» είτε τα αποκτά κανείς με τα χρόνια μέσω εργασιακής εμπειρίας είτε τα διδάσκεσαι σε μια συνεχή προσπάθεια αυτοεξέλιξης.

 


Μεγάλο ποσοστό ανθρώπων αγνοεί το πώς θα αναζητήσει αποτελεσματικά εργασία και πως θα την διεκδικήσει.



Συνήθως αρκείται στην σύνταξη ενός απλού βιογραφικού, που πολλές φορές δεν έχει την σωστή μορφή και στην αποστολή του σε εταιρείες που θα βρει σε 2-3 σελίδες με αγγελίες εργασίας.



Ωστόσο στη σημερινή ψηφιακή εποχή υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τρόποι για να διεκδικήσει κάνεις μια θέση εργασίας.



Ένας από αυτούς είναι το Linkedin η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που συνδέει όλους τους επαγγελματίες του κόσμου.



Το Linkedin χρησιμοποιείται από τις εταιρίες ως πηγή άντλησης βιογραφικών, ενώ οι χρήστες μπορούν να βρουν εργασία απαντώντας σε αγγελίες εργασίας που βρίσκουν μέσα σε αυτό.





Το βιογραφικό επίσης εκτός από το ότι πρέπει να είναι κατάλληλα διαμορφωμένο θα πρέπει να προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τη θέση που διεκδικεί ο υποψήφιος, τονίζοντας και προβάλλοντας τα προσόντα και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας.



Επιπλέον θα πρέπει πάντα να συνοδεύεται από μια συνοδευτική επιστολή που να εξηγεί με ελκυστικό τρόπο γιατί είστε ο κατάλληλος για αυτή τη θέση και τι μπορείτε να προσφέρετε στην επιχείρηση.


Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι κάνει αυτή η επιχείρηση και αν ταιριάζετε σε αυτήν ή όχι.



Τέλος καθοριστικής σημασίας είναι και το πώς δίνει κανείς συνέντευξη.



Πολλές φορές κατά τη διάρκεια της συνέντευξης οι υποψήφιοι δεν ξέρουν πως να συμπεριφερθούν, τι ερωτήσεις πρέπει να κάνουν και πώς να απαντήσουν προκειμένου να αποφύγουν λάθη.



Η σωστή εκπαίδευση και καθοδήγηση στον τομέα αυτό από τους κατάλληλους  ανθρώπους είναι τεράστιας σημασίας, κοστίζει ελάχιστα και μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.





Δωρεάν μαθήματα Πληροφορικής στο Λαγκαδά


Απόκτησε δωρεάν αναγνωρισμένη πιστοποίηση για ΑΣΕΠ! Εκπαίδευση με καθηγητή.

Τηλεφώνησε στο 23940 25472 ή διάβασε εδώ περισσότερες πληροφορίες.





Enter your Details for More Information and Access to this Amazing Software

Get Access Now!